30 Ağustos 2012 Perşembe

Doğru bildiğim tek şey vardı, o da çöktü

Uzun yıllardır doktorlar da, mikrobiyologlar da, genetikçiler de aynı şeyi söylüyor, ben de inanıyordum: Uzun yaşamın sırrını araştırıyoruz ama daha bulamadık, buna karşılık uzun yaşamı sağlayan hepimizin bildiği bir şey var, o da günlük ihtiyacınızın altında kalori tüketmek... Ben de bu bilgiyi, uygulayamıyor olmama rağmen her yerde satıyordum, 'Az yiyin, uzun yaşarsınız' diyordum. Ama az önce okuduğum bir araştırma sonucu bu bilginin de yanlışlığını ortaya koydu. Bu iddiayı araştıran bilimciler, maymunların hayatının az kalori alarak uzamadığını gösterdi. Yani döndük başladığımız yere...

1 yorum:

  1. Bir obez olarak çevremdeki ve ailemdeki sıskalardan çok daha sağlıklı olmak ve hiç hastalanmamakla, grip dahi olmamakla övünürüm. Haklıymışım

    YanıtlaSil