Bu yazıyı dün gördüm The New York Times'da, yarıdan sonrasını okumayı midem kaldırmadı, hatta sinirlendim. Bugün de bilim bloglarını tararken bu yazıyı protesto eden, yazıyla dalga geçen bir sürü şey okuyunca, yazının kendisini paylaşmaya karar verdim. Kendisi New York Üniversitesinde siyaset bilimi profesörü olan yazarımız, matematik eğitiminin öğrencileri yıldırdığını ve bu yüzden çok sayıda çocuğun eğitimini kendi potansiyeli kadar ileri götüremediğini öne sürüyor. Ben de tersini öne sürüyorum: Çocuklarımıza iyi ve güzel biçimde matematik öğretemediğimiz için onlar eğitimlerinde ve aslında hayatlarında kendi potansiyellerine erişemiyorlar. Buyrun bu yazıyı okuyun. Sonraki günlerde benim de söyleyeceklerim olacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder