4 Şubat 2013 Pazartesi

Açık Bilim'in yeni sayısı online

Bu ayın fotoğrafı... Fotoğraf: Cüneyt Özdaş
Açık Bilim, Türkiye'de büyük bir boşluğu dolduran, üstelik de bunun için sizden benden nerdeyse hiçbir şey istemeyen bir yayın organı; Türkiye'nin yegane popüler bilim internet dergisi. Bir takım fedakar insanlar, tek kuruş da para almadan tam 16 aydır bu dergiyi çıkarıyorlar. Bence bir noktadan itibaren derginin profesyonelleşmese, yani biz okuyucularından şu veya bu biçimde para almaya başlaması lazım. O gün gelene kadar da dergiyi desteklemeyi kendime bir nevi görev görüyorum. Ama bu destek de öylesine, sırf iyilik olsun diye yaptığım bir şey değil. Her ay en azından dört yazıyı okumaya değer buluyorum, zevkle de okuyorum ben bu dergiden. Size de tavsiye ediyorum, Açık Bilim'i okuyun, okutun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder