21 Nisan 2014 Pazartesi

'Yahu neymiş bu Quinoa?' diye merak ediyor musunuz?

Birkaç yıl önce bir Amerika seyahatinde gittiğim lokantanın mönüsünde gördüm ilk olarak adını. Masada herkes de aynı anda fark etti, içimizden sadece biri Quinoa'nın ne olduğunu biliyordu, 'Pirinçle bulgur arası bir şey ama içinde çok da protein var' dedi ve ekledi: 'Kaliteli bir besin maddesi olduğu için çok moda oldu bir anda; her yerde salatası yemeği çıktı...' Sahiden kısa süre sonra İstanbul'un lokantalarında da adını duymaya başladım; derken marketlerde de Quinoa görünür oldu. Kim alıyor, Türkiye'de ne kadar tüketiliyor bilmiyorum ama benim gibi 'Nedir kardeşim bu Quinoa' sorusunu soran çok insan olduğunu tahmin ediyorum. Ben sorularımın bir bölümünün cevabını şu yazıda buldum, ilgilisine öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder