6 Nisan 2014 Pazar

Hiç şeker yemeden bir yıl geçirebilir misiniz?

Schaub ailesi. Şekersiz ve mutlu.
Adı Eve Schaub. O ve kocası ve iki çocukları kendi kendilerine karar vermişler, bir yıl boyunca hiç şeker yemeyeceğiz demişler ve bunu da başarmışlar. Ve daha da ilginci, artık şekerin tadı onlara kötü gelmeye başlamış. Aynı şey değil ama ben de zamanında çaya kahveye şeker atmayı bir gün ansızın bırakmıştım; şimdi şekerli hiçbir içeceği içemiyorum, tadı bana kötü geliyor. Belki ben de hayatımdan şekeri tamamen çıkarmalıyım, yani sadece içeceklerden değil yiyeceklerden de. Schaub ve ailesinin 'şekeri çıkarma' tanımı da hoşuma gitti, eğer yiyecek doğal olarak şeker içeriyorsa mesele yok ama hiçbir biçimde şeker veya yapay tadlandırıcı eklenmemiş olacak! Eve Schaub geçirdiği bir yılı kitap olarak da yazmış, isteyen kitabı da alıp okuyabilir elbette. Burada da bir makalesi var, hikayesini anlattığı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder